Şarkıcı Emre Kaya, yeni aldığı son model aracıyla Nişantaşı'nda objektiflere takıldı. Kaya, kendisini çeken gazetecileri yemeğe davet etti.
Önceki gün AVM'de alışverişini tamamladıktan sonra, evinin yolunu tutan Emre Kaya, kendisini çeken gazetecilere; "Memleketten kaz geldi. Evde kaz yeme partisi var sizde buyrun" diyerek kaz yemeye davet etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2020.01.19 09:51