Emniyet Genel Müdürlüğü resmi Twitter hesabından yaptığı Bursa paylaşımıyla geçmişe götürdü.
Emniyet Genel Müdürlüğü de perşembe günleri yapılan #tbt akımına uyarak bir paylaşımda bulundu. 1967 yıllarında Bursa'dan bir fotoğraf paylaşan EGM "Motosikletli Trafik Polislerimiz görev başında..." diyerek geçmişe götürdü.
Motosikletli Trafik Polislerimiz görev başında...
🗓 1967 📍Bursa#tbt #tarihtepolis pic.twitter.com/APxJIHzu3F
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.07.27 08:45