Manavgat'ta motosikletle seyir halindeyken narkotik ekibini görünce panikleyen şahıs, trafiğin yoğunluğu nedeniyle kaçamayınca yakayı ele verdi.
Olay, Manavgat Antalya Caddesi üzerinde meydana geldi. Cadde üzerinde motosikletiyle ilerleyen bir şahıs o sırada bölgede bulunan Manavgat İlçe Emniyet Müdürlüğü Narkotik Büro Amirliğine bağlı ekipleri görünce panikleyerek uzaklaşmaya çalıştı. Şahsın hareketlerinden şüphelenen ve paniklediğini fark eden Narkotik Büro Amirliği ekibi, ettikleri motosiklet sürücüsünü trafiğin yoğun olmasından yararlanarak durdurdu.
12 bin 978'er TL ceza kesildi
Ekipler tarafından yapılan üst aramasından şahsın üzerinde veya motosiklette uyuşturucu madde bulunmadığı tespit edilirken, ehliyetsiz olması nedeniyle bölgeye trafik ekibi istendi. Trafik Denetleme Büro Amirliği ekibinin yaptığı kontrolde motosiklet sürücüsü K.Ö.'nün işlediği bir suçtan dolayı yakalamasının bulunduğu belirlendi. Motosiklet sürücüsü K.Ö. ve motosiklet sahibine 12 bin 978'er TL para cezası uygulanırken, motosiklet sürücüsü ekipler tarafından Manavgat İlçe Emniyet Müdürlüğüne götürüldü.
Kaynak: IHA
Güncel, 2024.05.14 10:45