Bursa'da sadece 2 girişin olduğu mahallede karakolun girişlerden birini trafiğe kapatması nedeniyle büyük sıkıntı yaşanıyor. Esnafın kepenk kapatmak zorunda kaldığını vurgulayan muhtar Mustafa Durmaz, "Artık ne yapacağımızı bilemiyoruz. Millet mahalleye nereden girecek?" diye isyan etti.
Mesut DEMİR/BURSADABUGUN.COM
Bursa'nın Osmangazi ilçesine bağlı Ebu İshak Mahallesi muhtarı Mustafa Durmaz, Bursada Bugün'e yaptığı açıklamada, mahalleye yapılan Kentpark Projesi nedeniyle yapılan istimlaklar sonucunda 4 bin 500 civarında nüfusunun kaldığını, istimlak çalışmalarının sürdüğünü söyledi.
ÖĞRENCİLERİ BEKLEYEN TEHLİKE!
Mahallede okul olmadığını ifade eden muhtar Durmaz, "Mahallemize ait okul yok. Civar mahallelerdeki okullara çocuklarımız gidiyor. Bu okullar yakın ama cadde geçildiği için tehlikeli oluyor. Öğrencilerin çok dikkat etmesi gerekiyor. Sağlık konusunda Gökdere Sağlık Ocağı'na gidiyoruz. Herhangi bir sorunumuz yok. Asayiş konusunda ise zaman zaman olaylar oluyor. Düğünlerin çok olması nedeniyle içkilerin içilmesi sonucu araç ve motorlarıyla hız yapanlar oluyor. Bu da mahalle sakinlerini rahatsız ediyor. Zaman zaman olaylar oluyor. Mahallemizde emniyet birimlerinin sık sık devriye atmasını istiyoruz" dedi.
KENTSEL DÖNÜŞÜMÜ İSTİYORUZ
Mahallede alt yapının çok eski olduğunu kaydeden Mustafa Durmaz, "Alt yapının eski olması nedeniyle zaman zaman sorunlar yaşıyoruz. BUSKİ ekiplerinin müdahalesi sonucu bu sorunlar geçici çözülüyor. Mahallemizde kentsel dönüşüm ile ilgili bir söylem yok ama kentsel dönüşümün mutlaka girmesini isteriz. Mahallemizde halı saha ve basketbol sahamız var. Gençlerimiz burada spor ihtiyaçlarını karşılıyor" diye konuştu.
MAHALLEYE GİRİŞ VAR ÇIKIŞ YOK!
Tramvay nedeniyle mahalleye sadece 2 girişin kaldığına dikkat çeken muhtar Durmaz, sözlerini şöyle sürdürdü;
"Mahallemize araçla 2 giriş vardı. Ancak karakolun bu girişlerden birini daha trafiğe kapatması büyük sıkıntı oldu. Bu giriş daha önce de kapanmıştı. Ben dilekçelerle yolu trafiğe açtırmıştım ancak karakola cinayet ve gaspın gelmesiyle birlikte yol trafiğe yeniden kapatıldı. Karakolun yanındaki mahalleye girişin mutlaka açık olması lazım. Karakolun yanındaki otoparklarda karakola gelen kişi işini görebilir. Otopark olmasa karakol iki tarafa da araçlarını park edebilir ve yol trafiğe kapanmamış olur. Ama maalesef yolu olduğu gibi kapatıyorlar. Artık ne yapacağımızı bilemiyoruz. Millet mahalleye nereden girecek? Mahallenin altı, üstü her yeri trafiğe kapalı. Bu araçlar tek giriş olan Acem Reis Camii'nin oradan girip çıkmak zorunda kalıyor. Bütün Bursa'nın trafiğini zaten benim mahallem çekiyor. İnsanlar araçlarını benim mahalleme bırakıyor. Büyük sıkıntımız oluyor. Esnaf kepenk kapatmak zorunda kalıyor. Karakolun bu yolu trafiğe ivedi açmasını istiyoruz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.09.20 08:48