Galatasaray'da oynayan Alpaslan Öztürk ile evli olan 3 çocuk annesi Ebru Şancı 2. Sayfa'ya konuk oldu. Eski manken Şancı, eşi Öztürk için "Gecenin bir yarısında kalkıp boğasım geldiği oluyor" dedi.
Özel hayatıyla ilgili sosyal medya hesabından sık sık paylaşım yapan Şancı, yeni açıklamalarıyla dikkat çekti. Ebru Şancı evlilik üzerine konuşulurken "İyi ki evlenmişim hiç pişman olmadım. Bazen evet gecenin bir yarısı kalkıp boğasım geliyor ama yine de seviyorum kocamı" itirafında bulundu.
"TEK ORTAK NOKTAMIZ ÇOCUK"
Şancı kocasının film izlemek için oturduğunda filmi yarısından sonra açtığını söyledi. Ebru Şancı konuşmasında "Hiç ortak noktamız yok fark ettim ki 8 yıllık evlilikte bir tane ortak noktamız yok. Tek ortak noktamız çocuk" diyerek dalga geçti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2022.03.08 13:31