Sezon başında Galatasaray'dan kiralanan Dubois'in sarı-kırmızılılara geri döndüğü duyuruldu. RAMS Başakşehir yaptığı açıklamada yıldız oyuncuya teşekkür etti.
RAMS Başakşehir, Dubois'in Galatasaray'a geri döndüğünü açıkladı.
Başakşehir, şu açıklamayı yaptı:
"Turuncu-lacivertli formamız altında sezon başından bu yana başarıyla oynayan Leo Dubois'in kiralık sözleşmesi sona ermiştir. Fransız futbolcuya kulübümüze vermiş olduğu emekler için teşekkür ediyor, kariyerinin geri kalan bölümünde başarılar diliyoruz."
1 YIL DAHA SÖZLEŞMESİ BULUNUYOR
Başakşehir formasıyla bu sezon 31 maça çıkan Dubois'in Galatasaray ile 1 yıllık daha sözleşmesi bulunuyor.
Spor, 2024.05.27 15:21