Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ), Corona Virüsüne (COVID-19) yakalanıp iyileşenler ile ilgili kritik bir uyarıda bulundu. 'bağışıklık pasaportu' gibi uygulamaların risk doğuracağını savunan DSÖ, "İyileşenlerin yeniden hastalık geçirmeyeceğine henüz bir kanıt yok" açıklamasını yaptı.
Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ), COVID-19'dan iyileşen ve antikorları olan kişilerin ikinci bir Corona Virüsü enfeksiyonundan korunduğuna dair "kanıt yok" olduğunu söyledi.
Açıklamada, Birleşmiş Milletler kurumu enfekte olmuş kişilere "dokunulmazlık pasaportları" veya "risksiz sertifikalar" çıkarmaya karşı uyardı ve uygulamanın standart tavsiyeleri görmezden gelebileceği için yayılma riskini artırabileceğini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2020.04.25 13:25