Galatasaray kariyeri sırasında sarı-kırmızılı taraftarların göz bebeği haline gelen Didier Drogba, anılarını derlediği otobiyografisi çıktı.
Fildişili santrfor Didier Drogba, piyasaya sürmeye hazırlandığı kitabında Galatasaray günlerine ilişkin bilinmeyenleri de paylaştı.
"KAZANABİLECEĞİNE İNANCIN YOK DEMEKTİR"
İşte o günlere ilişkin Drogba'dan ilk sızanlar: "Şampiyonlar Ligi çeyrek finalinde Real Madrid ile eşleşmiş ve ilk maçı 3-0 kaybetmiştik. İstanbul'da da soyunma odasına 1-0 mağlup girdik. Fatih Terim, 'Seni lig maçına saklamak istiyorum' diyerek beni çıkarmak istedi. 'Bunu yapamazsın' diyerek çıkıştım. 'Beni alırsan, kazanabileceğimize olan inancın yok demektir. Fakat ben inanıyorum' dedim. Sonuçta oyunda kaldım ve maçı 3-1'e getirdik. Bir gol daha attım ama sayılmadı ve sonlara doğru Ronaldo skoru 3-2'ye getirdi. Elendik ama Galatasaray'ın en iyi maçlarından birisiydi. Ve de Real'e karşı. Mourinho maç sonu yanıma geldi ve 'Korktuk' dedi." ifadelerini yer verdi.
Drogba'nın otobiyografisi Türkiye'de de satışa çıktı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.22 14:54