1 yaşında Ediz adında Down Sendromlu bir oğlu olan şarkıcı Özgün: Bu durumu hastalık olarak görmüyorum. Benim için önemli olan bunu duyduğum an değil; Ediz'i kucağıma ilk aldığım zaman hissettiklerimdi. Çok acayip bir şeydi; sanki kalbi avuçlarımda atıyordu. Biz bir bebek bekliyorduk, Allah bize bir melek gönderdi
Pop müziğin sevilen isimlerinden Özgün, Ankara Devlet Konservatuvarı Viyola Bölümü'nü bitirip Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası'yla çalışmış bir sanatçı. Buna rağmen; 'Elveda' şarkısını yazdıktan sonra "Ben de tanınmalıyım, ben de bineceğim o arabalara, bekle beni İstanbul" diyerek belki de en doğru kararı vermişti hayatında... Başarılı sanatçının geçen yıl doğan oğlu Ediz, gözlerini dünyaya Down Sendromlu olarak açmıştı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.03.28 12:18