Galatasaray, Şampiyonlar Ligi D Grubu'nda oynayacağı Borussia Dortmund maçının hazırlıklarını bu akşam yaptığı çalışma ile tamamladı.
Florya Metin Oktay Tesisleri'nde teknik direktör Cesare Prandelli yönetimindeki antrenman ısınma koşusu ile başladı. Daha sonra açma-germe hareketleri yapan sarı-kırmızılı ekip, çember halinde pas çalışması gerçekleştirdi. Sarı-kırmızılı futbolcuların antrenmanda keyifli oldukları görüldü.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.10.21 20:02