Britanya Atletizm Federasyonu Yöneticisi, önümüzdeki sene Londra'da düzenlenecek Dünya Atletizm Şampiyonası'nın tarihin en temiz turnuvası olacağını iddia etti.
Atletizm dünyası son yıllarda doping ve yolsuzluk kriziyle çalkalanıyor. Öyle ki bu deprem, birkaç ay sonra başlayacak Rio Olimpiyatları'nı dahi gölgelemiş durumda.
Buna karşın Britanya Atletizm Federasyonu'nda yöneticilik yapan Niels de Vos, geleceğe dair umut dolu mesajlar verdi. Atletizmin içinde bulunduğu buhranda en zor kısmın geride kaldığına inandığını belirten de Vos, "Elbette önümüzde duran bazı acı gerçekler var, ancak ben 2017 için çok umutluyum. Önümüzdeki yıl Londra'nın ev sahipliği yapacağı Dünya Atletizm Şampiyonası bence tarihin en temiz organizasyonu olacak." diye konuştu.
Turnuva için sponsor bulmakta sorun yaşamayacaklarını ifade eden yönetici, "Eminim ki 2012 Olimpiyatları'nın organizasyonunda yakaladığımız başarıyı önümüzdeki yıl da tekrarlayacağız." diye konuştu.
De Vos ayrıca şampiyona biletleri için belirledikleri ücret politikasını da kamuoyuyla paylaştı. Buna göre 9.58 ila 155 sterline satılacak biletlerin yarısı maksimum 50 sterlin tutarında olacak. Paralimpik oyunları için ise 10 sterlinden başlayan fiyatlarla bilet satışı yapılacak. Böylelikle tüm müsabakalarda stadyumun doldurulması amaçlanıyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.20 10:52