Tarımın kalbi Antalya'nın Kumluca ilçesi 'Domates ve İhracat' temalı Domatexpo Fuarı'na hazırlanıyor. Kumluca Belediye Başkanı Hüsamettin Çetinkaya, Kumluca Yaş Meyve ve Sebze Komisyoncuları Derneği'nde düzenlenen toplantıda komisyoncularla bir araya geldi.
Kumluca Belediyesi Toptanı Hali'ndeki Kumluca Yaş Meyve ve Sebze Komisyoncuları Derneği'nde düzenlenen toplantıda konuşan Başkan Çetinkaya toplantıyı, komisyoncuların sorunları tartışmak ve 21-23 Kasım 2013 tarihinde düzenlenecek olan Domatexpo Fuarı ile ilgili görüş alışverişinde bulunmak amacıyla düzenlediklerini söyledi.
Komisyonculara Domatexpo Fuarı hakkında bilgi veren Başkan Çetinkaya, "Geçtiğimiz yıl Türkiye'nin ilk ve tek ürün bazlı ihtisas fuarı olan Domatexpo Fuarı'nı, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanımız M. Mehdi Eker başta olmak üzere çok sayıda sektör temsilcisi, üretici ve tüketicinin katılımıyla gerçekleştirdik. Bu yıl da ikinci Domatexpo Fuarı'nı 21-23 Kasım 2013 tarihinde toptancı halde gerçekleştireceğiz. Domatexpo Fuarı'nın geçen yılki teması 'Domates ve Çocuk'tu. Bu yıl ise 'Domates ve İhracat' olacak" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2013.11.12 18:52