İstanbul Sanayi Odası (İSO) Meclisi'nin ocak ayı toplantısına katılan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, "Dolar kuru bir yıl böyle devam ederse enerjideki fatura 7 milyar dolar olur" dedi.
İstanbul Sanayi Odası (İSO) Meclisi'nin ocak ayı toplantısına katılan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, "Dolar kuru bir yıl böyle devam ederse enerjideki fatura 7 milyar dolar olur" dedi. Yıldız, şu anki maliyetlerin de 2 milyar dolar olduğunu söyleyerek, "Bunları kendi içinde absorbe etmeye çalışıyoruz" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2014.01.23 10:32