Gaziantep'te 2. Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir caddeden geçen doğalgaz boru hattında patlama meydana geldi.
Patlamanın ardından caddede boydan boya yarık oluştu. Bölgede yaralıların da olduğu belirtilirken, patlamanın şiddetiyle bazı araçların da hasar gördüğü öğrenildi. Olay yerine çok sayıda ambulans ve itfaiye ekibi sevk edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.12.12 12:57