Dışişleri Bakanlığı, Türkiye ve Mısır arasındaki anlaşmaların Türkiye tarafından askıya alındığı yönündeki iddiaları yalanladı.
Dışişleri Bakanlığı, Türkiye ve Mısır arasındaki anlaşmalarınTürkiye tarafından askıya alındığı iddialarının asılsız olduğunu bildirdi.
Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Levent Gümrükçü, konuya ilişkin bir soruya verdiği yanıtta, "Bazı Türk basın organlarında, Türkiye'nin, Mısır'la yaptığı 27 anlaşmadan bir kısmını askıya aldığı yönünde haberler yayımlandığını" belirtti.
Gümrükçü, söz konusu haberlerin asılsız olduğunu belirterek, " Türkiye ileMısır arasında yakın tarihlerde imzalanmış anlaşmalara ilişkin onay süreçleri normal seyrini izlemekte, yürürlüğe girmiş olan anlaşmaların uygulanmasına da devam edilmektedir" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.07.30 22:36