İngiliz Daily Mail gazetesinin yazarlarından Neil Ashton, Chelsea'nin, eski menajeri Roberto Di Matteo'nun maaşını ödemeye hala devam ettiğini yazdı. Chelsea yönetimi ile İtalyan menajerin tazminat koşullarında anlaşamadığını savunan Ashton'a göre, Di Matteo haftada 130 bin sterlin kazanmaya devam ediyor.
Roberto Di Matteo Chelsea tarihine, kulübe ilk Şampiyonlar Ligi şampiyonluğunu kazandıran menajer olarak geçecek. Ancak bu başarısı Di Matteo'nun, kulüpte uzun ömürlü olmasını sağlayamadı. Chelsea'nin sahibi Roman Abramoviç, geçen sezonun başında alınan kötü sonuçlar üzerine, Di Matteo'nun görevine son vererek, yerine Rafael Benitez'i getirdi.
Di Matteo Chelsea'den ayrıldı ama Daily Mail gazetesinin saygın spor yazarı Neil Ashton'a göre maaşını almaya devam ediyor. 3 yıllık sözleşme imzaladıktan 6 ay sonra görevine son verilen Di Matteo ile Chelsea yönetiminin tazminat konusunda anlaşamadıklarını yazan Ashton, İtalyan menajerin hala haftada 130 bin sterlin kazanmaya devam ettiğini öne sürdü.
Di Matteo'nun, Chelsea'den şu ana kadar 7 milyon sterlin kazandığını belirten Ashton, İtalyan menajerin, başka bir takımın başına geçmeyi kabul etmemesi halinde, gelecek yılın haziran ayına kadar haftada 130 bin sterlin kazanmaya devam edeceğini de belirtti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.11.13 16:04