Galatasaray'ın yeni transferi Bruma, Devler Ligi'nde oynamanın kendisi için büyük bir adım olacağını belirterek, gruptan çıkmamaları için hiçbir nedenin bulunmadığını söyledi.
Galatasaray'ın yeni transferi Bruma, Şampiyonlar Ligi'nde oynamanın kendisi için büyük bir adım olacağını ifade ederek Real Madrid, Juventus ve Kopenhag'la birlikte yer aldıkları B Grubu'ndan çıkmamaları için hiçbir nedenin bulunmadığını dile getirdi.
19 yaşındaki Portekizli Armindo Tue Na Bangna (Bruma), Lig TV'ye verdiği röportajda, neden "Bruma" denilerek çağrıldığından, Şampiyonlar Ligi'nde oynayacak olmasının etkilerine bir çok konuda açıklamalar yaptı.
Sarı-Kırmızılı takımın Portekizli yıldızının açıklamaları şu şekilde;
SORU: Çok uzun bir ismin var, ancak içinde hiç Bruma geçmiyor. Niye Bruma?
BRUMA: Küçüklüğümden beri babam ve arkadaşlarım hep bu şekilde seslenirler bana. Bu yüzden adım Bruma olarak kaldı.
"İstanbul fantastik bir şehir"
SORU: Galatasaray ve Türk Telekom Arena için ilk izlenimlerin neler?
BRUMA: Her şey hakkında olumlu düşüncelere sahibim. İstanbul fantastik bir şehir, bizi her koşulda destekleyen taraftarlarımız var, dolayısıyla her şeyden çok memnunum.
"Devler Ligi benim için büyük bir adım olacak"
SORU: Şampiyonlar Ligi'nde oynayacak olman hakkında neler söylemek istersin?
BRUMA: Galatasaray'a gelirken kariyerimde önemli bir adım olacağını düşünerek burayı seçtim. Çok önemli isimlerle çalışmaktan dolayı çok mutluyum. Şampiyonlar Ligi de benim için büyük bir adım olacak. Benim gibi genç bir oyuncu için büyük anlamı var bu maçların. Ben Galatasaray'da çok önemli isimler ile birlikte bu turnuvada mücadele edeceğim ve bu camiaya performansımla katkı sağlayacağım.
"Gruptan çıkamamamız için hiçbir neden yok"
SORU: Şampiyonlar Ligi gruplarında Galatasaray'ın şansını nasıl buluyorsun?
BRUMA: Rakiplerimiz kolay rakipler değil, ancak Galatasaray'ın potansiyelini düşündüğümüzde gruptan çıkamamamız için hiçbir neden yok. Önemli olan burada en iyi şekilde çalışmak ve bunu da sahaya yansıtmak.
SORU: Cristiano Ronaldo hakkında neler söylemek istersin?
BRUMA: İdolüm olan bir futbolcu. Ona karşı oynamak gerçekten bir rüya benim için. Hatta umarım bugün aynı takımda da oynama fırsatı yakalarım bir gün, ancak şu anda benim için önemli olan Galatasaray'ın başarısı. Bunun için elimden geleni yapacağım.
"En büyük hayalim Şampiyonlar Ligi'nde oynamaktı"
SORU: Şampiyonlar Ligi'nde oynayabilme ihtimali onda neyi çağrıştırıyor?
BRUMA: Her futbolcunun hayali bir gün Şampiyonlar Ligi'nde oynamaktır. Tabii ki benim de en büyük hayalim buydu ve şu an buna çok yakınım. Ancak bu benim üzerimde bir baskı oluşturmuyor. Takım arkadaşlarım ve hocam bana inanılmaz şekilde destek oluyorlar. Bu yaşta Şampiyonlar Ligi'nde oynamak çok büyük bir avantajdır, ama bu bir dezavantaj oluşturmuyor. Bugüne kadar nasıl oynadıysam şans verildiği takdirde o gün de çıkar oyunumu oynarım.
SORU: Takımdaki tecrübeli oyuncuların sana katkısı nasıl oluyor?
BRUMA: Hem hocam hem de takım arkadaşlarım bu maçla ilgili benimle konuştular. Herkes benden kendi oyunumu bekliyor. Bu maçın benim üzerimde baskı yaratmasını engellemek için sürekli benimle konuşmalar oluyor. Bu konuşmalar da ister istemez beni rahatlatıyor. Sadece oyunumu oynamam gerektiğini, başka da bir şey düşünmemem gerektiğini söylüyorlar. Bu da beni çok rahatlatıyor.
SORU: Salı günü nasıl bir taraftar desteği bekliyorsun?
BRUMA: Çok önemli bir taraftar desteği bekliyorum. Bence stat dolu olacaktır ve taraftarın desteği 90 dakika boyunca bizimle olacaktır. Bundan hiçbir şekilde şüphem yok. Biz de oyunumuzu oynayıp Şampiyonlar Ligi'ne iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz.
SORU: Taraftara neler söylemek ister?
BRUMA: Galatasaray taraftarına çok teşekkür etmek istiyorum. İlk maçımızda bana çok destek oldular. Umarım bu destek her zaman devam eder. Ben onları mutlu etmek için elimden gelen her şeyi yapacağım. Salı günü iyi bir maç çıkarıp onları mutlu etmek istiyoruz.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.16 17:15