Alman ilaç devi Bayer kurumsal yapılanmaya giderek iş gücünü önemli ölçüde azaltacağını duyurdu.
Şirket, işten çıkarmaların gelecek aylarda başlayacağını ve 2025'te sona erdireceğini açıkladı.
HalkTV'nin haberine göre, Şirketten yapılan açıklamada, Bayer'in yeni kurumsal yapılanmayla operasyonel performansını sürdürülebilir şekilde artırmak istediği belirtildi.
Yeniden yapılandırma planının şirkette hiyerarşileri azaltmayı, bürokrasiyi ortadan kaldırmayı ve karar alma süreçlerini hızlandırmayı hedeflediği kaydedilen açıklamada, yönetim kurulu ve çalışma konseyinin Bayer'in geleceğine yönelik söz konusu yapılanma konusunda anlaşmaya vardığı aktarıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2024.01.18 17:29