Ünlü şarkıcı, Demet Akalın Didim'deki konserine gitmek için teknesiyle yola çıktı. Akalın'ın teknesi iskeleye çarparak saniyeler içinde battı. Ünlü şarkıcı o anları sosyal medya hesabından paylaşım yaparak duyurdu.
Konser maratonuna devam eden Demet Akalın, dün Didim'de konser verdi. Sahne alacağı mekana gitmek için deniz yolunu kullanan Demet Akalın'ın teknesi kaza yaptı. İçinde bulunduğu tekne iskeleye çarpan Akalın, yaşadığı anları takipçileriyle paylaştı.
Alnına oluşan şişliği gösteren Demet Akalın, yaşadıklarını şöyle anlattı:
"İyiyim merak etmeyin. Alnımda şişlik var. Çok yurt dışından gelen fanlarım olduğu için onları bırakmak istemedim. Çok kötü bir tekne kazası yaptık. İskeleye girdi. Gece ben böyle şeyleri kullanmam aslında ama 20 dakikada gideriz diye... Tekne saniyeler içinde battı. O tekneden nasıl sağ çıktık ben algılayamıyorum. Verilmiş sadakamız varmış."
"BEN İYİYİM"
Ensonhaber'in haberine göre; Ünlü şarkıcı paylaştığı videoda ayrıca, "Fanlarım da gitmemiş, beklemiş beni. Sağ olsunlar. Ben iyiyim. Geri dönüyorum Bodrum'a... Tabii bir sitemim olacak. Ambulans çağırdık, gelmedi bayağı bir süre. Kaç kere arandı ambulans hayal meyal hatırlıyorum. O eczaneden Allah razı olsun. İlk müdahaleyi yaptı. Bir arkadaşımızın bayağı parmakları falan ezildi. Yalıkavak Marina'da iskeleye bir ışık koysaydınız da, insanlar böyle acayip bir kaza yapmasaydı. Bir travma yaşamasaydı. Çok mesaj geldi dönemedim. Teknelere servis yapan bir bot, tesadüfi kurtardı bizi. Çocuklardan da Allah razı olsun." ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2023.08.25 12:12