Başbakan Ahmet Davutoğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın doğum gününü kutladı.
Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Başbakan Davutoğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı telefonla arayarak doğum gününü tebrik etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Siyaset, 2016.02.26 16:34