İstanbul Kadıköy'de geçen Şubat ayında iki motosikletli genç minibüs şoförleri tarafından darp edilmişti. Olayla ilgili yeni görüntüler ortaya çıktı. Görüntülerde gençlerin darp anı ve minibüs içinde maruz kaldıkları tekmeler saniye saniye görülüyor. İşin ilginç yanı ise tamamlanan soruşturmada darp edilen motosikletli iki gence de hapis cezası istenmesi...
Olay şubat ayında İstanbul Kadıköy'de yaşandı. Seren Okur ve Samet Yüksel çifti motosikletleriyle akşam saatlerinde seyir halindeydi. Bu sırada önlerine minibüse binmek isteyen bir yolcu çıktı.
ANİDEN DURMA KAVGASI
Minibüs yolun sol tarafında birden durarak yolcusunu aldı. Motosiklet sürücüsü ise aniden durmak zorunda kalıp minibüs sürücüsüne "Buradan yolcu mu alınır?" diyerek tepki gösterdi. İddiaya göre bu sözün ardından minibüs şoförü ve arkadaşları Yüksel ve Okur'a saldırdı. Çifti önce dışarıda darp ettiler. Ardından da Seren Okur'u minibüsün içine alıp defalarca tekmelediler.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2018.10.08 16:22