Geçen haftaki oyunu bu hafta maalesef sergileyemedik.
Bursasporlu milli oyuncu Ömer Erdoğan ise "Geçen haftaki oyunu bu hafta maalesef sergileyemedik. Maçın ilk dakikalarında çok net pozisyonlarımız vardı. Belki bu tür maçlarda ilk golü atan takım biz olsak maçı erken zamanda koparabilirdik. Maçı erken koparabilirdik. İkinci yarının başında gol atmak için çaba gösterdik ve beraberliği yakaladık.
Daha fazla üretken olabilirdik ama olmadı" dedi.
Erdoğan, takım olarak eksikleri gidererek, milli takım arasına kadar oynayacakları maçlardan 3 puanla ayrılmayı istediklerini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.23 21:38