Kardemir Karabükspor Basın Sözcüsü Ziya Alak, Sanica Boru Elazığspor ile oynayacakları zorlu lig maçı hakkında konuştu.
Spor Toto Süper Lig'de Cumartesi günü deplasmanda Sanica Boru Elazığspor ile karşılaşacak Kardemir Karabükspor, bu maçın hazırlıklarını tamamladı.
Çamlık Spor Tesislerinde, teknik direktör Mesut Bakkal yönetiminde gerçekleştirilen antrenmana, sakatlığı bulunan Selim Teber'in dışında tüm futbolcular katıldı. Koşuyla başlayan antrenman, yarı sahadaki taktik çalışmasıyla tamamlandı.
Kardemir Karabükspor Basın Sözcüsü Ziya Alak yaptığı açıklamada, zor deplasmana gittiklerini ancak futbolcularına güvendiklerini söyledi.
Elazığ'dan puan ya da puanlarla dönmek istediklerini vurgulayan Alak, "Ligin sonuna yaklaşıldıkça özellikle alt taraftaki takımlar arasında çetin mücadeleler meydana geliyor. Bu ligde her takım, her takımı yenecek güce sahip. Zayıf yada güçlü takım yok. Mücadelesini iyi veren takım galip gelir. Biz de bu maçta iyi mücadele ederek yolumuza devam etmek istiyoruz" diye konuştu.
Alak, maçın hakemi Cüneyt Çakır'a güvendiklerini, verdiği destek için de taraftarlarına teşekkür ettiklerini kaydetti.
Kırmızı-beyazlı kafile, Sanica Boru Elazığspor maçı için bugün kara yolu ile Ankara'ya, oradan da uçakla Elazığ'a hareket etti.
Kafilede, kadro dışı bırakılan Luton George Kieshawn Shelton ve Anıl Karaer yer almadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.26 20:14