CUMHURBAŞKANI Recep Tayyip Erdoğan, Avrupa Güreş Şampiyonası'nda altın madalya kazanan milli güreşçiler Yasemin Adar ve Soner Demirtaş'a tebrik telgrafı gönderdi.
Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre; Cumhurbaşkanı Erdoğan, Letonya'nın başkenti Riga'da düzenlenen Avrupa Güreş Şampiyonası'nda milli güreşçiler Soner Demirtaş ve Yasemin Adar'ın altın madalya kazanması dolayısıyla milli güreşçilere birer tebrik telgrafı gönderdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.03.11 13:56