Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medya hesabı üzerinden 14 Mart Tıp Bayramı'nı kutladı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 14 Mart Tıp Bayramı'nı kutladı.
Erdoğan'ın paylaşımı şu şekilde;
"Hastalara şifa, dertlilere deva olabilmek için ülkemizin dört bir yanındaki sağlık kuruluşlarımızda fedakârca görev yapan 1 milyon 300 bini aşkın sağlık çalışanımızın 14 Mart Tıp Bayramı'nı canıgönülden tebrik ediyorum. Vazife esnasında şehit düşenler başta olmak üzere dar-ı bekaya uğurladığımız arkadaşlarımıza Cenab-ı Allah'tan rahmet diliyorum. Sağlık ordumuzun her bir mensubuna emekleri için ülkem ve milletim adına şükranlarımı sunuyorum."
Hastalara şifa, dertlilere deva olabilmek için ülkemizin dört bir yanındaki sağlık kuruluşlarımızda fedakârca görev yapan 1 milyon 300 bini aşkın sağlık çalışanımızın 14 Mart Tıp Bayramı'nı canıgönülden tebrik ediyorum.... pic.twitter.com/ijrDq5oj5q
-- Recep Tayyip Erdoğan (@RTErdogan) March 14, 2024
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2024.03.14 20:37