Gemlik Belediyesi ile İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün ortaklaşa organize ettiği "Pabucu Yarım Çık Dışarıya Oynayalım" sloganlı Çocuk Oyunları Şenliği'nde final müsabakaları başladı.
Bu yıl ikincisi organize edilen şenlik kapsamında ilköğretim okulu 2. sınıf öğrencileri "Yağ Satarım Bal Satarım", 3. Sınıf Öğrencileri "Mendil Kapmaca", 4. sınıf öğrencileri "Tombik" ve 5. sınıf öğrencileri de "Yakan Top" kategorilerinde yarışacaklar. Nisan ayı başından bu yana belediye tarafından kendilerine verilen oyun setleriyle final müsabakalarına hazırlanan öğrenciler, "Tombik" oyunu ile açılışı yaptılar. Ayşe Ziver Karataş İlköğretim Okulu Müdürü Mehmet Duran'ın hakemliğini yaptığı "Tombik" oyunu karşılaşmaları Sosyal Yaşam Merkezi Spor Sahasında yapıldı.
4 grupta 14 ilköğretim okulunun yarıştığı "Tombik" oyunu müsabakaları 25 Mayıs Çarşamba gününe kadar devam edecek. Çocuk Oyunları Şenliği 11 Mayıs Cuma günü ilköğretim 3. sınıf öğrencilerinin sahne alacağı mendil kapmaca yarışmasıyla devam edecek. Tüm kategorilerdeki karşılaşmalar 25 Mayıs'ta yapılacak finallerle sona erecek ve aynı gün ödül töreni yapılacak. Çocuk Oyunları Şenliğininin hedefinin öğrencileri sanal oyunlardan uzaklaştırıp gerçek oyunlarla tanıştırmak olduğu ifade edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.05.10 17:07