Bursaspor kafilesi, Ziraat Türkiye Kupası 4. turunda yarın oynayacağı karşılaşma için Adana'ya gitti.Bursasporlu futbolculardan Civelli ve Şamil yolculuk öncesi açıklamalarda bulundular.
Bursaspor kafilesi, öğleden sonra Özlüce Tesisleri'nden karayolu ile Yenişehir Havaalanı'na, oradan Türk Hava Yolları özel uçağı ile saat 15.30'da Adana'ya hareket etti. Teknik direktör Daum, maç kadrosuna yine Sestak'ı dahil etmedi. Kafilede şu futbolcular yer aldı:
"Sebastien Frey, Harun Tekin, Bekir Sevgi, İbrahim Öztürk, Renato Civelli, Taye Taiwo, Michael Basser, Şener Özbayraklı, Hakan Aslantaş, Ferhat Kiraz, Fernando Belluschi, Murat Yıldırım, Musa Çağıran, Şamil Çinaz, Tuncay Şanlı, Enes Ünal, Batuhan Altıntaş, Sebastian Pinto, Colin Kazım"
TUR ATLAMAK İSTİYORUZ
Bursaspor'un orta alandaki başarılı ismi Şamil Çinaz,yolculuk öncesi yaptığı açıklamada:"Adana'ya kupa maçına gidiyoruz.Bu karşılaşmada önemli olan tur atlamak ve biz bu görevi en iyi şekilde gerçekleştirip Bursa'ya tur atlamış olarak dönmek istiyoruz"şeklinde konuştu.
KUPADA İDDİAMIZI ORTAYA KOYMALIYIZ
Savunmada gösterdiği başarılı performans ile taraflı tarafsız herkesin beğenisini kazanan Civelli ise yaptığı açıklamada:"Kupa'da bizim için ilk maç.Kupa maçlarını biliyorsunuz ya kalıyorsunuz ya gidiyorsunuz.Bir konsantre bozukluğu bile sizi hüsrana uğratabilir.Biz elimizden gelenin en iyisini verip,kupada gidebildiğimiz yere kadar gitmek istiyoruz"diyerek kupada iddialı olduklarının altını çizdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.03 14:57