Beşiktaş Belediyesi tarafından işten çıkarılan Beltaş işçileri öğlen saatlerinde CHP Beşiktaş İlçe Başkanlığına gelerek yetkililerle görüşme yaptı.
10 kişilik grup bir süre sonra CHP ilçe başkanlığı camından " CHP'li Beşiktaş Belediyesi sendikal haklarımızı gasp etti. Örgütlenme hakkımız için direniyoruz. Direnen Beltaş İşçileri" yazılı pankart açtı. Olay yerine çağrılan çevik kuvvet ekiplerinin bekleyişi devam ediyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.11.04 16:18