Osmaniye'de bir kuruyemiş dükkanında meydana gelen cep telefonu hırsızlığı güvenlik kameraları tarafından saniye saniye kaydedildi.
Olay Atatürk Caddesi üzerindeki bir işyerinde meydana geldi. Emsal Kuruyemiş işletmecisi Fahri Uyduran, 4 yıldır esnaflık yaptığını belirterek olayın olduğu gün 20-25 yaşlarında 2 kişinin alışveriş yapmak bahanesiyle işyerine geldiğini söyledi. Cep telefonlarının çalındığını olaydan yaklaşık yarım saat sonra fark ettiklerini belirten Uyduran, güvenlik kamerası kayıtlarına baktıkların da şüphelilerin ilk önce tezgaha yakın yerde stantlara bakındıklarını, daha sonra ise birinin çalışan işçiyi oyalarken diğerinin ise tezgahın üzerinde bulunan cep telefonunu el çabukluğu ile alarak ceketinin cebine koyduğunu söyledi. Şüphelilerin bir kaç ürünün fiyatını sorduğunu ifade eden Uyduran, daha sonra ise şüphelilerin alışveriş yapmadan kısa sürede işyerinden uzaklaştıklarını ve durumu hemen polise bildirdiklerini belirtti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.03.06 11:22