Çobanbey bölgesindeki çatışmalarda yaralanarak Kilis'e getirilen ÖSO askerlerinin sayısı 18'e yükseldi.
Suriye'nin kuzeyini IŞİD'ten temizlemeye yönelik başlatılan harekatının 12'nci gününde dün TSK'nın giriş yaptığı Suriye'nin Çobanbey kasabası kırsalında çatışmalarda yaralanarak Kilis'e getirilen Özgür Suriye Ordusu askerlerinin sayısı 18'e yükseldi. Durumu ağır olan 4 yaralı ise çevre illere sevk edildi. Rai bölgesinde Özgür Suriye Ordusu ile IŞİD arasında çatışmaların şiddetlendiği öğrenildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.09.04 16:20