Fenerbahçe ve Galatasaray arasında oynanan ve Fenerbahçe'nin 2-0 galip geldiği maçta Lig tv kameraları sık sık tribündeki manken Gizem Özdilli'yi ekrana getirdi.
Özdilli'nin elini çarpı işareti yapmasına kimse anlam verememişti. Özdilli: "Yıllar sonra maça gittim ekrana yansıyan halim bu olmuş. Totem yaptım. Fenerbahçe penaltı atıyordu totemim tuttu" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2013.11.13 10:19