Milli Eğitim Bakanlığı'nın iletişim merkezi olan 'Alo 147'yi arayarak 'Ailem beni okula göndermiyor' diyerek ihbarda bulunan 17 yaşındaki Gamze Turan çok sevdiği okuluna geri döndü.