Odatv davasında tutuklu yargılanan Nedim Şener ve Ahmet Şık dahil 4 kişi 375 gün sonra tahliye edildi.
Mehmet Ali Birand, ana haber bülteninde 375 gün sonra gelen Odatv tahliyelerini yorumladı.
NORMAL OLANI ALKIŞLAR OLMUŞUZ
Nedim Şener ve Ahmet Şık'ın da aralarında bulunduğu 4 kişi hakkında mahkeme tahliye kararı verdi. Şener ve Şık 375 gün sonra tutuksuz yargılanamk üzere serbest bırakıldı. Birand, ana haber bülteninde "Bu insanlar 375 gün içeride beklemeleri gerekiyor muydu? Neden daha önce yapılmadı bu? Bu dava Silivri dizilerinin en zayıf halkasıydı. İnandırıcı değildi. Yargıç şimdi bu dizinin en zayıf halkasını kesip atmış oldu. Aylar önce alması gerekeni yaptı. Geç de olsa yaptı. Daha doğrusu normali yaptı. Görüyor musunuz artık normal olanı bile alkışlar olmuşuz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.03.12 21:15