Yabancı madde yeme hastalığına yakalanan Amerikalı kadın morali bozulduğunda taş yiyerek rahatlıyor.
Amerika'nın Virginia eyaletinde yaşayan 45 yaşındaki Teresa Widener, keyifsiz olduğu zamanlarda kaya parçaları ya da taş yiyerek kendini iyi hissediyor. İngiliz Daily Mail gazetesinde çıkan habere göre, haftada 2 kilograma yakın taş tüketen Widener'in en büyük zevki yürüyüşe çıktığında topladığı taşları mutfak tezgahında ufak parçalalara ayırarak yemek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Dünya, 2012.07.13 13:26