Fenerbahçe'nin başarılı futbolcusu Caner Erkin derbinin 18 kişilik kadrosuna alınmadı.
Derbiye saatler kala Fenerbahçe'de kritik bir gelişme yaşandı. Caner Erkin Galatasaray maçının 18 kişilik maç kadrosuna alınmadı.
Caner'in herhangi bir sakatlığının olmadığı ve yapılan tüm antrenmanlara katıldığı biliniyor.
Caner Erkin'in kadroya alınmamasının sebebi Instagram hesabından yaptığı yıldızlı Galatasaray logosu ve yıldızsız Fenerbahçe logolu paylaşımı olduğu iddia edildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.13 17:25