Almanya Başbakan Yardımcısı Sigmar Gabriel, ülkede çalışanlara mesai bitiminden sonra elektronik posta (e-mail) gönderilmesini veya işle ilgili olarak telefonla aranmasını doğru bulmadığını kaydetti.
Alman Sosyal Demokrat Parti (SPD) Genel Başkanı Sigmar Gabriel, "Araştırmalar gösteriyor ki, iş bitiminden sonra sürekli iş baskısı altında olanlar hasta oluyor" diye konuştu. Gabriel, çalışanların ailesi ve çevresine zaman ayırabilmesi gerektiğini kaydetti.
'SINIRLAR KORUNMALI'
Welt am Sonntag Gazetesi'ne verdiği röportajda, ana okuluna giden kızını haftada bir defa bile olsa düzenli olarak kendisinin alıp eve götürdüğünü belirten Gabriel, eskiden çalışanların mesai bitiminden sonra daha rahat olduklarını, günümüzdeki gibi e-mail veya telefonla bu kadar rahat ulaşılamadıklarını sözlerine ekledi. Gabriel, günümüzde firmaların ve çalışanların iş sınırını korumalarını istedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2014.08.26 07:24