Ankara'ya gelen ABD'nin yeni büyükelçisi John Bass, Türkiye'de bulunmaktan çok mutlu olduğunu belirterek, "Sizlerden birçok şey öğrenmeyi dört gözle bekliyorum" dedi.
Türkiye'ye gelen ABD'nin yeni Ankara Büyükelçisi John Bass, kısa bir açıklama yaptı.
Türkçe konuşan Bass, "Türkiye'yi birçok defa ziyaret ettim. Burada yaşayacağım için çok mutluyum. Türkiye ve ABD, iyi dost ve stratejik ortak. Misafir olarak sizlerle konuşmayı, sizden birçok şey öğrenmeyi dört gözle bekliyorum" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.10.18 12:29