MHP Osmangazi Belediye Meclis Üyesi ve Grup Sözcüsü Cemil Aydın, Bursa'da foseptik sularının kentin içme suyu ihtiyacını karşılayan havzalara karışmasının ortaya çıkmasının ardından "Bursa'da su çeşmeden içilir" sloganını bir kez daha tartışmaya açtı.
Aydın, yaptığı açıklamada, BUSKİ binasında su arıtma cihazı bulunduğunu belirterek şunları kaydetti:
"BUSKİ Genel Müdürlüğü'ne soruyoruz. Bursa'da su çeşmeden içilirse (isteğimiz ve temennimizdir) yönetim binanızda aşağıda resmini gösterdiğimiz 6 adet su arıtma cihazını (sebil) su şebekesine niçin monte ettirdiniz? Bu arıtma cihazlarına ne kadar ücret ödediniz? Kamu adına soruyor ve cevap istiyoruz."
Bursa'da foseptik sularının içme sularına karışmasıyla patlak veren skandal uzun süredir Bursa kamuoyunun gündeminde yer alıyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2015.08.12 15:57