Yeşil Beyazlı taraftar grupları, yeni sezon için önemli bir mesaj paylaştı.
Spor Toto Süper Lig'de ilk iç saha maçında Kayserispor'u ağırlayacak olan Bursaspor'da taraftar grupları dostluk mesajları verdi.
Sosyal medya hesabından bir mesaj yayımlayan taraftarlar 'Tribünde şiddet istemiyoruz' mesajı vererek, adeta bir manifesto yayımladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2018.08.16 12:56