U15 Elit Ligi 1. Hafta mücadelesinde Bursaspor, B.Boluspor'u 4-2 mağlup ederken, yeşil beyazlı oyuncular fair play örneği sergiledi.
Vakıfköy Orhan Özselek Tesisleri'nde oynanan mücadelede Boluspor'un 30'da Kerem Yılmaz ile 1-0 öne geçtiği golünün ardından kendi yarı sahasında sevinmesiyle maça hızlı başlayan Bursaspor aynı dakikada Adem Geldi ile beraberliği yakaladı.
Ancak fair-play doğrultusunda Minik Timsahlar kalesini rakip takıma açtı ve Kerem Yıldırım topu boş kaleye gönderip Bolu'yu yeniden 2-1 öne geçirdi. İkinci yarıda 47'de Taha Karataş, 49'da Y.Hamza Demirci ve 69'da İsmail Korkmaz'ın golüyle Bursaspor lige 4-2'lik galibiyetle başladı.
U15 Takımımız, rakip sevinirken attığı golün ardından kalesini açtı, Boluspor'un gol atmasını bekledi. 👏👏👏
Önce iyi birey sonra iyi futbolcu...
🤜🤛 #FairPlay pic.twitter.com/Ew1Je5eBG4
Altyapıdan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Ali Karaca, Gençlik Geliştirme Program Sorumlusu Hakan Cenkçiler ve teknik ekip futbolcuları centilmenliklerinden dolayı tebrik etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2022.03.28 01:00