Bursaspor Eskişehirspor maçı için İzmir'e giden yaklaşık 12 bin Bursaspor taraftarı, 90 dakika boyunca büyük bir coşkuyla takımlarını destekledi. Tribün şovlarıyla stadı inleten Yeşil Beyazlı taraftarlar, kupada finale kalmanın mutluluğunu maç sonu futbolcularla kutladı.
Bursaspor Eskişehirspor maçı için İzmir'e giden yaklaşık 12 bin Bursaspor taraftarı, 90 dakika boyunca büyük bir coşkuyla takımlarını destekledi. Tribün şovlarıyla stadı inleten Yeşil Beyazlı taraftarlar, kupada finale kalmanın mutluluğunu maç sonu futbolcularla kutladı.
Maç sonunda şampiyonluk şarkıları söyleyen taraftarlar ve futbolcular, doyasıyla eğlenirken, Bursasporlu futbolcular, İzmir Atatürk Stadı çimlerinde Timsah yürüyüşü yaptı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.04.25 21:04