Ligin 19. haftasında evinde Nazilli Belediyespor ile karşılaşacak olan Yeşil-Beyazlılar öğle saatlerinde Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri Nejat Biyediç Sahası'nda yaptığı antrenman ile bu maçın hazırlıklarına devam etti.
Bursaspor Teknik Direktörü İsmail Ertekin gözetiminde gerçekleşen antrenman 1 saat 20 dakika sürdü.
Isınma hareketleriyle başlayan antrenman, koordinasyon ve çabukluk hareketleriyle devam etti. Takım son bölümde taktik çalışmalar yaptı.
Bursaspor hazırlıklarını yarın yapacağı antrenman ile sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.12.15 15:57