TFF 2. Ligin 38. Haftasında deplasmanda Nazilli Belediyespor ile karşılaşacak Bursaspor, Aydın'da yaptığı antrenman ile bu maçın hazırlıklarını tamamladı.
Bursaspor Futbol Sorumlusu Özer Hurmacı gözetiminde yapılan antrenman ısınma koşularıyla başladı. İkinci bölümde 5'e 2 pas pres oyunları oynayan futbolculat antrenmanı taktik çalışmalar yaparak tamamladı.
Hazırlıklarını tamamlayan Yeşil-Beyazlılar kamp yaptığı otelde maç saatini beklemeye başladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2023.05.19 20:28