Bursaspor, bugün akşam saatlerinde basına ilk 20 dakikası açık olarak yaptığı antrenmanla Elazığspor maçı hazırlıklarını sürdürdü.
Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü. Isınma hareketleriyle başlayan antrenman 5'e 2 pas pres çalışmasıyla devam etti. Sakatlığı bulunan Serdar Aziz ve Alfred N'Diaye takımdan ayrı çalıştı.
Yeşil-beyazlılar, yarın yapacağı antrenmanla Elazığspor maçı hazırlıklarını sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.20 19:52