Bursaspor, Gaziantepspor maçının ardından Bursa Atatürk Stadyumu'nda yaklaşık 1 saat süren bir antrenman yaptı.
Müsabakada forma giyen futbolcuların düz koşu yaptığı antrenmanda diğer oyuncular ise topla çalıştılar.
Bursaspor, 30.09.2012 Pazar gününü izinli olarak geçirecek ve Pazartesi günü yapacağı antrenmanla Sivasspor maçı hazırlıklarına başlayacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.29 22:07