Bursaspor, bugün sabah saatlerinde gerçekleştirdiği günün ilk antrenmanında salonda çalıştı.
Özlüce Tesisleri'nde kondisyon salonunda Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam gözetiminde gerçekleşen antrenman 1 saat sürdü. Sahada yapılan ısınma hareketlerinin ardından salona geçen yeşil-beyazlı ekip, kondisyon aletleriyle çalıştı.
Bursaspor, akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenmanla günü tamamlayacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.07 13:48