Bursaspor, yarın akşam Eyüpspor ile oynayacağı erteleme maçı için İstanbul'a gitti.
Teknik direktör Mustafa Er ve futbolcular, 3 puan parolasıyla yola çıktı. Yeşil-beyazlı kulüp, hareketle ilgili şu açıklamayı yaptı:
"Ligin 22. haftasında hava koşulları sebebiyle ertelenen mücadelede deplasmanda Eyüpspor ile karşılaşacak olan takımımız, sabah antrenmanının ardından öğle saatlerinde Özlüce İbrahim Yazıcı Tesislerimizden İstanbul'a hareket etti."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2022.03.09 15:07