Bursaspor bugün akşam saatlerinde yaptığı antrenman ile Özlüce Tesisleri'ndeki yeni sezon öncesi ilk etap çalışmalarını tamamladı.
Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam yönetimindeki antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü. Topla yapılan ısınma hareketlerinin ardından ayak tenisi oynayan yeşil beyazlılar, daha sonra 5'e 2 pas pres çalışması ve yarı sahada çift kale maç yaparak antrenmanı tamamladı. Yeşil beyazlı ekip, yarını izinli olarak geçirecek ve Cuma günü sezon başı kampı için Avusturya'ya gidecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.04 19:32