Eskişehirspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam maç sonrası şunları söyledi:
"Maçın başındaki şanssız gol karşılaşmanın dengesini değiştirdi. İkinci golde bulduğumuz topla yediğimiz gol oyunu 2-0'a getirdi. İkinci yarı iki forvet oyuncusuna döndük. Yakaladığımız net pozisyon vardı. Maçın gidişatı daha farklı bir hale getirebilirdi. Kalemizde pozisyonlar da verdik. Bizim açımızdan iyi bir maç olmadı. Mağlubiyeti telafi edecek önümüzde maçlar var. Gruptaki düğümün son maçlarda çözüleceğine inanıyorum. O zamana kadar mücadele devam edecek. Ligde iddiamız devam ediyor. Bu maçı bir kenara bırakarak ligi düşünmeye başlayacağız. İyi bir maç olmadı. Bursaspor'u da tebrik ediyorum. Hakederek kazandılar. Bursa'da yaşadıklarımız unutulmaz. Bursaspor ve Bursa şehrini unutmamız mümkün değil. Aramızda gönül bağı var. Bunun ortadan kalkması da mümkün değil. Taraftarlara teşekkür ediyorum. Onların gönlünde hala güzel bir yerde olduğumuzu gördük."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.22 20:59