İnegölspor Teknik Direktörü Mehmet Bulut,Bursaspor karşısında iyi mücadele ettiklerinin altını çizdi.
Arzu ettikleri futbolu oynayamadıklarını vurgulayan İnegölspor Teknik Direktörü Mehmet Bulut, "Ama iyi mücadele ettik. Pozisyon üretmede güçlük çektik, önde çoğalamadık. neticede kaybettik. Hücumda biraz daha çoğalabilseydik, pas tercihimiz iyi olmadığı için sıkıntılar yaşadık. Önceki maçlarda daha pozitif futbol oynamıştık. Bu maçta oynayamadık, onun için üzgünüz. Bursaspor daha iyi oynadı ve hak etti galibiyeti. Başarılar diliyoruz. Biz artık lige bakacağız" dedi.
İnegölsporlu futbolcu Berkay ise "Oyunu çirkinleştirmeden oynadık. Şanssız goller yedik. Aslında iyi mücadele ettik ama olmadı. Rakibimizi tebrik ediyoruz. Haklı bir galibiyet aldılar. Bizim artık hedefimiz lig. Aydın müsabakasını yenmek istiyoruz" ifade etti.
İnegölsporlu futbolcu Eray ise, Pozisyon olarak istediklerimizi ortaya koyamadıklarını belirterek, "Daha önce kupada iki güçlü takımı eledik. Ancak bu maçta istediğimiz oyunu ortaya koyamadık. Bursaspor'u tebrik ederim" şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.19 23:10